Elérhetőségek: • Kölesd Községi Önkormányzat • 7052 Kölesd, Kossuth tér 2. • Tel.: 74/ 436-033, 74/ 536-001 • Fax: 74/ 436-028 • GPS: 46°30´34.93´´ - 18°35´13.82´´

TELEPÜLÉS

ÖNKORMÁNYZAT

INTÉZMÉNYEK

CIVIL ÉS NONPROFIT SZERVEZETEK

  • Kötelező közzétételi lista

Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
14.
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, és ahol kijelölésre kerül, az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve
    

Közérdekű adatok igénylése

 

TÁJÉKOZTATÓ A KÖZÉRDEKŰ ADATOK

 

EGYEDI IGÉNYLÉSÉNEK SZABÁLYAIRÓL

 

Közérdekű adat vagy közérdekből nyilvános adat (a továbbiakban együtt: közérdekű adat) megismerése iránt a Kölesd Község Önkormányzati Hivatalnál (a továbbiakban: Hivatal) bárki - szóban, írásban vagy elektronikus úton - igényt nyújthat be.

 

Közérdekű adat: az állami vagy helyi önkormányzati feladatot, valamint jogszabályban meghatározott egyéb közfeladatot ellátó szerv vagy személy kezelésében lévő, valamint a tevékenységére vonatkozó, a személyes adat fogalma alá nem eső, bármilyen módon vagy formában rögzített információ vagy ismeret, függetlenül kezelésének módjától, önálló vagy gyűjteményes jellegétől.

 

Közérdekből nyilvános adat: a közérdekű adat fogalma alá nem tartozó minden olyan adat, amelynek nyilvánosságra hozatalát vagy hozzáférhetővé tételét törvény közérdekből elrendeli.

 

A közérdekű adat megismerésére irányuló igények benyújtásának módja:

 

1. Személyesen a Kölesdi Önkormányzati Hivatalban (7052 Kölesd, Kossuth tér 2.)

 

Ügyfélfogadás:

 

kedd – csütörtök: 8:00 – 12:00 és 13:00 - 16:00
péntek: 8:00 – 12:00.

 

2. Írásban a Kölesd Község Önkormányzati Hivatal, 7052 Kölesd, Kossuth tér 2.

 

3. Elektronikusan a titkarsag@kolesd.hu címen.

 

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendje:

 

A Hivatal a részére előterjesztett közérdekű adat megismerésére irányuló igények elintézéséről az adattal rendelkező szervezeti egysége, annak hiányában a megyei főjegyző által kijelölt személy útján gondoskodik.

 

Ha az igény előterjesztésekor, vagy az eljárás bármely későbbi szakaszában az állapítható meg, hogy az igényben szereplő adatokat, vagy azok egy részét nem a Hivatal kezeli, az igény haladéktalanul áttételre kerül az illetékes szervhez az igénylő egyidejű értesítése mellett. Abban az esetben, ha az illetékes szerv nem állapítható meg, az igénylőt erről Hivatal értesíti.

 

A Hivatal az igény tudomására jutását követő legrövidebb időn belül, de legkésőbb az írásos igény beérkezésétől, illetőleg a szóban előterjesztett igény írásba foglalásától számított 15 napon belül tesz eleget. Az igény teljesítésének megtagadásáról és annak indokairól 8 napon belül a Hivatal írásban vagy - amennyiben az igény elektronikus úton érkezett, vagy az igényben az elektronikus levelezési cím fel van tüntetve - elektronikusan tájékoztatást küld az igénylőnek.

 

Az igénylőt terhelik az igénylés teljesítésével kapcsolatban az adatokat tartalmazó dokumentum másolatának költségei, amelynek összegét az igénylő kérésére a Hivatal előre közli.

Lapszemle

Hasznos Hírek